Dit onderzoek analyseert de interesse in en de effecten van nieuwe varianten van de lerarenopleiding basisonderwijs. Het onderzoekt de intenties van havisten, vwo’ers en mbo-4-studenten en hun voorkeuren voor specialisaties. Belangrijke motieven en barrières voor het kiezen van het lerarenberoep worden naar voren gebracht.
In dit verslag, in opdracht van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, wordt de interesse van havisten, vwo’ers en mbo-4-studenten in de lerarenopleiding basisonderwijs onderzocht, specifiek met de introductie van twee nieuwe specialisaties. De resultaten tonen aan dat de meeste respon...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2024-2025
Rapport Gedi?erentieerde opleidingen tot leraar basisonderwis
Tweede Kamer
2
-1
None
dd518838-f59c-429c-a059-8ed7079821b8
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.