Deze rapportage biedt inzicht in de bekendheid en beoordeling van het stadsmerk 'Hart voor de stad, Hart voor elkaar' onder inwoners en ondernemers in Zwolle. Kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeken zijn uitgevoerd om de perceptie van het stadsmerk vast te leggen. De resultaten wijzen op een gemengde ontvangst en de noodzaak voor verdere ontwikkeling en communicatie rond het stadsmerk.
De rapportage over het stadsmerk van Zwolle presenteert de resultaten van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek onder inwoners en ondernemers. De bekendheid van het stadsmerk 'Hart voor de stad, Hart voor elkaar' blijkt relatief laag, met slechts 37% van de inwoners die het stadsmerk kent. Bi...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Rapportage onderzoek stadsmerk ‘Hart voor de stad’
6217000
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.