Het mobiliteitsplan van Kersenweide omvat een onderdoorgang voor fietsers en voetgangers onder de N229. De hellingbanen zijn ontworpen met percentages van 5% en 3% voor respectievelijk de oost- en westzijde om de toegankelijkheid te optimaliseren. Dit ontwerp ondersteunt de verbinding tussen de woonkernen Odijk en Kersenweide en vermindert de hinder van de N229.
Het ontwerp van De Vork, als onderdeel van het mobiliteitsplan van Kersenweide, richt zich op het verbeteren van de bereikbaarheid voor fietsers en voetgangers. De geplande onderdoorgang onder de N229, verhoogd met twee meter, is bedoeld om een veilige en comfortabele verbinding te creëren, met hell...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
25-047 Bijlage 1.2 - Toelichting technische tekening onderdoorgang
6349828
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.