Een toekomstig probleem met het digitale systeem voor waterinname in de gemeentelijke jachthaven van Huizen wordt beschreven door een watersporter. De havenmeester biedt geen handmatige oplossing, wat leidt tot frustratie en gevoelens van discriminatie. De betrokkenen verzoeken de gemeente om het beleid te herzien voor betere toegankelijkheid voor minder digitale vaardige bezoekers.
In een brief aan de gemeenteraad van Huizen wordt een probleem beschreven dat een ouder echtpaar heeft ervaren bij de gemeentelijke jachthaven. Op 2 augustus 2025 kon het echtpaar hun watertank niet bijvullen omdat dit alleen mogelijk was met een app, waar zij niet mee vertrouwd zijn. Na een gesprek...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
B4 Faciliteiten, dienstverlening gemeentelijk jachthaven Huizen (privé persoon) geanonimiseerd.pdf
7391838
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.