De Rijksoverheid lanceert de publiekscampagne 'Denk vooruit' om maatschappelijke weerbaarheid te versterken. Gemeenten krijgen middelen aangeboden om de boodschap van 72 uur zelfredzaamheid over te brengen. De campagne omvat een huis-aan-huis publicatie met concrete stijlen voor voorbereiding op noodsituaties.
De Rijksoverheid start dit najaar de meerjarige publiekscampagne 'Denk vooruit', met ondersteuning van gemeenten, veiligheidsregio's en maatschappelijke organisaties. De campagne richt zich op het versterken van de maatschappelijke weerbaarheid en het activeren en informeren van inwoners, met als ce...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
lbr_25_050_publiekscampagne_maatschappelijke_weerbaarheid_denk_vooruit_Zwartgemaakt
7340488
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.