De Rijksoverheid lanceert de publiekscampagne 'Denk Vooruit' om maatschappelijke weerbaarheid te versterken. Gemeenten ontvangen een huis-aan-huis boekje met de boodschap van 72 uur zelf- en samenredzaamheid. De campagne begint op 1 november en richt zich op voorbereiding op noodsituaties.
De Rijksoverheid begint dit najaar met de meerjarige publiekscampagne 'Denk Vooruit', die is gericht op het vergroten van de maatschappelijke weerbaarheid van inwoners. De campagne draait om de boodschap van 72 uur zelf- en samenredzaamheid en zal onder andere worden gepromoot met een huis-aan-huis ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
1843 - VNG - Ledenbrief 25 050 Publiekscampagne_maatschappelijke_weerbaarheid_denk_vooruit
7363370
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.