De gemeenteraad van Amsterdam neemt kennis van een raadsinformatiebrief over de afhandeling van facturen tot 19 mei 2025. Er zijn problemen door de implementatie van het nieuwe Inkoop- en Betaalsysteem AFIS. Politieke partijen willen verdere toelichting over de maatregelen en de administratieve afhandeling.
Tijdens de raadsvergadering op 11 juni 2025 neemt de gemeenteraad van Amsterdam kennis van de raadsinformatiebrief ‘Wekelijkse update dagelijkse afhandeling facturen tot en met 19 mei’. Door problemen met het nieuwe Inkoop- en Betaalsysteem AFIS zijn er aanzienlijke achterstanden ontstaan bij het ui...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Gemeenteraad Voordracht
6268563
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.