De raad van Zoetermeer wordt gevraagd de lijst van ingekomen stukken vast te stellen. De afdoening kan plaatsvinden ter kennisname, door het college of door het presidium. Bij vragen dient vooraf contact opgenomen te worden met de griffie.
In het raadsvoorstel wordt de gemeente Zoetermeer gevraagd om de lijst met ingekomen stukken, die loopt van 20 september tot 10 oktober 2025, vast te stellen. De stukken kunnen op verschillende manieren worden afgedaan: ter kennisname door de raad, door het college of door het presidium. Het is bela...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
Raadsvoorstel Vaststelling lijst van ingekomen stukken
6500169
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.