De gemeente Groningen reageert op het jaarverslag 2024 van de ombudsman. Er is aandacht voor informele en formele klachtafhandeling en samenwerking met klachtenfunctionarissen. Aanbevelingen en signalen worden zorgvuldig opgevolgd en verbeteringen in processen zijn gaande.
De leden van de Gemeente Groningen hebben met belangstelling het jaarverslag 2024 van de ombudsman gelezen en geven in deze brief hun reactie. Ze benadrukken dat het merendeel van de binnengekomen klachten informeel is afgehandeld, maar er is een toenemende vraag van inwoners naar een formele klacht...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Reactie op het jaarverslag van de ombudsman 2024.pdf
6213021
Gemeenteraad.groningen.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.