Reclame nabij scholen en evenementen wordt beoordeeld. De zelfregulering werkt goed, maar aandacht voor digitale reclame blijft noodzakelijk. De rol van influencers neemt toe, met een groeiend aantal gesponsorde berichten op sociale media.
In 2021 zijn er ontwikkelingen rondom de beoordeling van reclame nabij scholen en sportevenementen. De monitor van dit jaar toont aan dat zelfregulering goed werkt, met afname van voedingsreclame op televisie en fysieke locaties. Echter, er is een toenemend belang van digitale reclame, vooral via so...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Analyse 'Monitor kindermarketing voor Voedingsproducten' 2021 - FNLI
//fnli.nl/actueel/monitor-kindermarketing-2021
Fnli.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.