WebPageDatum niet beschikbaar
fnliberichten Flag

Reclame voor voeding rond kinderen

Fnliberichten

Korte AI Samenvatting

Reclame nabij scholen en evenementen wordt beoordeeld. De zelfregulering werkt goed, maar aandacht voor digitale reclame blijft noodzakelijk. De rol van influencers neemt toe, met een groeiend aantal gesponsorde berichten op sociale media.

Uitgebreide AI Samenvatting

In 2021 zijn er ontwikkelingen rondom de beoordeling van reclame nabij scholen en sportevenementen. De monitor van dit jaar toont aan dat zelfregulering goed werkt, met afname van voedingsreclame op televisie en fysieke locaties. Echter, er is een toenemend belang van digitale reclame, vooral via so...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

Web pagina bron informatie

Document Informatie

Originele titel:

Analyse 'Monitor kindermarketing voor Voedingsproducten' 2021 - FNLI

Originele document ID:

//fnli.nl/actueel/monitor-kindermarketing-2021

Bron Systeem:

Fnli.nl

Vergelijkbare Documenten van web:fnliberichten

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan