De gemeente Deurne heeft een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd naar haar dienstverlening. Inwoners waarderen de dienstverlening met een 7,3, iets boven het landelijk gemiddelde. Verbeterpunten zijn onder andere bereikbaarheid en communicatie over aanvragen.
De gemeente Deurne heeft van november 2024 tot januari 2025 een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd om te peilen hoe inwoners en ondernemers de dienstverlening ervaren. De resultaten laten een gemiddelde waardering van 7,3 zien, wat hoger is dan het landelijk gemiddelde van 7,2. Er zijn sterke punten,...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
RIB-GB-2515 Resultaten inwonerstevredenheidsonderzoek dienstverlening
6412485
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.