Raadsstuk2 juli 2025
gemeente rheden Flag

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek Avan 2025

Gemeente Rheden

Korte AI Samenvatting

In april en mei 2025 zijn 374 van de 2.863 gebruikers van het routevervoer van Avan bevraagd over hun tevredenheid. De resultaten tonen een goede tevredenheid over het vervoer en de chauffeurs, met gemiddele rapportcijfers van 7.3 voor vervoer en 8.1 voor chauffeurs. Echter, de klachtenafhandeling ontvangt een laag cijfer van 5.2.

Uitgebreide AI Samenvatting

Het klanttevredenheidsonderzoek van Avan, uitgevoerd in april en mei 2025, omvatte 374 respondenten uit een groep van 2.863 gebruikers van het routevervoer. De meerderheid van de respondenten (86%) geeft aan dat men (bijna) altijd of meestal op de afgesproken tijd thuis wordt gebracht, terwijl 43% a...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Avan KTO2025_Factsheet

Originele document ID:

6352300

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Rheden

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan