In april en mei 2025 zijn 374 van de 2.863 gebruikers van het routevervoer van Avan bevraagd over hun tevredenheid. De resultaten tonen een goede tevredenheid over het vervoer en de chauffeurs, met gemiddele rapportcijfers van 7.3 voor vervoer en 8.1 voor chauffeurs. Echter, de klachtenafhandeling ontvangt een laag cijfer van 5.2.
Het klanttevredenheidsonderzoek van Avan, uitgevoerd in april en mei 2025, omvatte 374 respondenten uit een groep van 2.863 gebruikers van het routevervoer. De meerderheid van de respondenten (86%) geeft aan dat men (bijna) altijd of meestal op de afgesproken tijd thuis wordt gebracht, terwijl 43% a...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Avan KTO2025_Factsheet
6352300
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.