In april en mei 2025 is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder gebruikers van het routevervoer van Avan. Van de 2.863 uitgenodigde gebruikers hebben 374 personen de vragenlijst ingevuld. De resultaten tonen positieve oordelen over het vervoer en de chauffeurs, maar ook verbeterpunten, zoals communicatie en ophaal- en reistijden.
In april en mei 2025 heeft de Gemeente Westervoort een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd met betrekking tot het routevervoer van Avan. Van de 2.863 uitgenodigde gebruikers vulden 374 de vragenlijst volledig in. De tevredenheid over het vervoer is redelijk hoog, met een rapportcijfer van 7.3 en ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
B11-20250929-35-vka-avan-jaarrapportage-periodiek-kto-routevervoer2025-bijlage-3-factsheet
6472887
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.