Raadsstuk3 juli 2025
gemeente lingewaard Flag

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek Avan 2025

Gemeente Lingewaard

Korte AI Samenvatting

In april en mei 2025 heeft Avan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder 374 gebruikers van het routevervoer. De gemiddelde beoordelingen voor het vervoer en de voertuigen zijn respectievelijk 7.3 en 7.8. Een verbeterpunt dat naar voren komt is de communicatie, terwijl de vriendelijke chauffeurs als sterk punt worden genoemd.

Uitgebreide AI Samenvatting

In april en mei 2025 heeft de Gemeente Lingewaard een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd naar het routevervoer van Avan, waaraan 374 van de 2.863 uitgenodigde gebruikers deelnamen. Gebruikers gaven de tevredenheid over het vervoer een rapportcijfer van 7.3 en de voertuigen een 7.8. De meeste res...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

BVO DRAN - Avan KTO2025 Factsheet

Originele document ID:

6356849

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Lingewaard

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan