In april en mei 2025 heeft Avan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder 374 gebruikers van het routevervoer. De gemiddelde beoordelingen voor het vervoer en de voertuigen zijn respectievelijk 7.3 en 7.8. Een verbeterpunt dat naar voren komt is de communicatie, terwijl de vriendelijke chauffeurs als sterk punt worden genoemd.
In april en mei 2025 heeft de Gemeente Lingewaard een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd naar het routevervoer van Avan, waaraan 374 van de 2.863 uitgenodigde gebruikers deelnamen. Gebruikers gaven de tevredenheid over het vervoer een rapportcijfer van 7.3 en de voertuigen een 7.8. De meeste res...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
BVO DRAN - Avan KTO2025 Factsheet
6356849
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.