In april en mei 2025 voerde Avan een klanttevredenheidsonderzoek uit onder 374 gebruikers van het routevervoer. Belangrijke resultaten tonen aan dat 86% van de klanten meestal op tijd wordt thuisgebracht en dat de chauffeurs een gemiddelde beoordeling van 8.1 krijgen. De algemene tevredenheid over het vervoer van Avan ligt op een rapportcijfer van 7.5.
In april en mei 2025 heeft Avan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd, waarbij 374 van de 2.863 uitgenodigde gebruikers hun vragenlijst volledig invulden. Het onderzoek richtte zich op verschillende aspecten van het routevervoer, waaronder de punctualiteit van het vervoersmiddel en de tevredenh...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
AVAN_KTO 2025_Factsheet
6357896
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.