Raadsstuk1 juli 2025
gemeente zevenaar Flag

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek Avan 2025

Gemeente Zevenaar

Korte AI Samenvatting

In april en mei 2025 voerde Avan een klanttevredenheidsonderzoek uit onder 374 gebruikers van het routevervoer. Belangrijke resultaten tonen aan dat 86% van de klanten meestal op tijd wordt thuisgebracht en dat de chauffeurs een gemiddelde beoordeling van 8.1 krijgen. De algemene tevredenheid over het vervoer van Avan ligt op een rapportcijfer van 7.5.

Uitgebreide AI Samenvatting

In april en mei 2025 heeft Avan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd, waarbij 374 van de 2.863 uitgenodigde gebruikers hun vragenlijst volledig invulden. Het onderzoek richtte zich op verschillende aspecten van het routevervoer, waaronder de punctualiteit van het vervoersmiddel en de tevredenh...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

AVAN_KTO 2025_Factsheet

Originele document ID:

6357896

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Zevenaar

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan