Het eindrapport over het Nationaal Programma Onderwijs (NP Onderwijs) bespreekt de impact van COVID-19 op het funderend onderwijs en de resultaten van het programma, dat gericht was op het herstellen van leervertragingen en het verbeteren van het welbevinden van leerlingen. De meeste scholen rapporteren positieve resultaten en een afname van zorgen over de sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen. Er blijven echter zorgen over ongelijkheid in leerprestaties tussen verschillende groepen leerlingen.
In het eindrapport over het Nationaal Programma Onderwijs (NP Onderwijs) worden de gevolgen van de COVID-19-pandemie op het funderend onderwijs belicht, waarbij scholen tijdens verschillende lockdowns hun deuren moesten sluiten. Het NP Onderwijs, opgezet in 2021, had als doel leervertragingen te her...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2025-2026
Van crisis naar kans. Eindrapportage over het Nationaal Programma Onderwijs in het funderend onderwijs
Tweede Kamer
2
-1
None
1438d3a3-2c17-4ae3-b8b5-dcb45dbbeb88
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.