Deze notitie beschrijft de rol van de Stichting Sittard-Geleen Marketing (SSGM) in de merkontwikkeling van de stad. Het belang van duidelijke kaders en samenwerking met diverse partners wordt benadrukt. De rolverdeling en strategische focus van betrokken organisaties worden ook besproken.
In de notitie wordt de centrale regierol van de Stichting Sittard-Geleen Marketing (SSGM) besproken, gericht op de positionering en merkidentiteit van Sittard-Geleen. De stichting stuurt een netwerk van partners aan, waaronder centrummanagement, Visit Zuid Limburg, en andere culturele en commerciële...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
05 Notitie Derde Relaties SSGM
6198627
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.