De gemeenteraad van Sittard-Geleen ontvangt een voorstel voor een meerjarige stadsmarketingstrategie. Het merkverhaal 'Waar Maken Betekenis Geeft' dient als basis voor positionering en aantrekkingskracht van de regio. Een stichting wordt opgericht om de uitvoering van de stadsmarketing te coördineren en structureren.
In het voorstel aan de gemeenteraad van Sittard-Geleen wordt een meerjarige stadsmarketingstrategie gepresenteerd die een levensduur van tien jaar omvat met evaluatiemomenten na drie en zes jaar. Het merkverhaal 'Waar Maken Betekenis Geeft' wordt vastgesteld om de identiteit van Sittard-Geleen te ve...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
RV Stadsmarketing
6198621
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.