De campagne 'Renew Your View' in Amsterdam richt zich op het verbeteren van het toerisme-beeld en het verminderen van negatief gedrag onder jonge Britse mannen. Ondanks de lage bekendheid van de advertentie, werd deze als aantrekkelijk beschouwd, maar leidde dit niet tot een wijziging in de perceptie van de stad. Positief is dat de advertentie de interesse in aankomsten voor vrijgezellenfeesten halveert en de interesse in culturele bezoeken vergroot.
De gemeente Amsterdam heeft de campagne 'Renew Your View' gelanceerd om overtourisme en ongewenst gedrag van bezoekers, specifiek onder jonge Britse mannen, aan te pakken. Slechts 17% van deze doelgroep heeft de advertentie gezien, en hoewel deze goed wordt ontvangen, verandert het de perceptie van ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
op verzoek van het lid Schmit (D66) NL00134-Amsterdam-Renew-Your-View-Ad-Test-Topline-Report
6480080
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.