Klanttevredenheid over Avan's routevervoer is 7,5, iets lager dan de norm. Klachtenafhandeling en communicatie zijn zwakke punten. Aanbevelingen voor verbetering worden besproken met vervoerders.
Uit een klanttevredenheidsonderzoek van Moventem blijkt dat de tevredenheid over het routevervoer van Avan op 7,5 bedraagt, net onder de norm van 7,6. Bijna 3.000 reizigers maken dagelijks gebruik van de dienst, waarbij vooral punctualiteit, reistijd, veiligheid en de chauffeurs goed scoren. Klantvr...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Persbericht Klanttevredenheid routevervoer Avan blijft stabiel, d.d. 01-07-2025
6344563
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.