VodafoneZiggo erkent ketenverantwoordelijkheid voor telemarketing. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft deze toezegging geaccepteerd en verklaart deze bindend. Het bedrijf moet daarbij toestemming voor commerciële telefoontjes verkrijgen en naleving zorgen bij partners.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de toezegging van VodafoneZiggo geaccepteerd, waarmee het bedrijf erkent verantwoordelijk te zijn voor telefonische marketing door of namens hen. VodafoneZiggo moet ervoor zorgen dat bedrijven die voor hen bellen voldoen aan de geldende telemarketingregels...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Toezeggingsbesluit VodafoneZiggo over verantwoordelijkheid bij telemarketing | ACM
//www.acm.nl/nl/publicaties/toezeggingsbesluit-vodafoneziggo-over-verantwoordelijkheid-bij-telemarketing
Acm.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.