Dit rapport onderzoekt de ontwikkeling van leerlingvaardigheden in het voortgezet onderwijs tot en met 2025. Het beschrijft de impact van de coronapandemie op diverse vakken, waaronder Nederlands en Engels. Belangrijke bevindingen zijn dalingen in Nederlands, terwijl Engels een positieve ontwikkeling laat zien.
In 'Trends in het Voortgezet Onderwijs 2025' analyseert Stichting Cito de ontwikkelingen in leerlingvaardigheden in de onderbouw van het voortgezet onderwijs tussen 2019 en 2025. Het rapport maakt gebruik van gegevens uit het vernieuwde leerlingvolgsysteem, Leerling in Beeld VO, en vergelijkt de res...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2025-2026
Trends in het voortgezet onderwijs 2025. De ontwikkelingen binnen het leerlingvolgsysteem van 2019 - 2025
Tweede Kamer
2
-1
None
5e2c204c-b806-482d-b168-4a95df86125f
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.