Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
Jobinder heeft in Q1 2025 goede klanttevredenheid en kwaliteit, maar de financiën overschrijden de begroting. Er zijn uitdagingen in aanbestedingen en het bijhouden van de vraag naar vervoer. De focus ligt op het verbeteren van stiptheid en het uitbreiden van vervoersvolumes.
In de tussentijdse rapportage over het eerste kwartaal van 2025 voor Jobinder wordt gerapporteerd dat klanttevredenheid, kwaliteit en efficiency grotendeels voldoen aan de gestelde doelen. Het aantal klachten per 1.000 ritten ligt met 0,2 beneden het doel van 1,0 en de stiptheid van vraagafhankelijk...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Tussentijdse rapportage Jobinder Q1 - 2025
6382738
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.