Raadsstuk9 december 2025

Uitkomsten Clientervaringsonderzoek 2024 Zevenaar

Gemeente Zevenaar

Korte AI Samenvatting

Gemeente Zevenaar deelt de resultaten van het clientervaringsonderzoek Wmo en Jeugdhulp 2024. Inwoners signaleren verschillende problemen zoals lange doorlooptijden en onduidelijke communicatie. Aanbevelingen zijn gedaan voor verbeteringen in dienstverlening en samenwerking.

Uitgebreide AI Samenvatting

De gemeente Zevenaar presenteert de resultaten van het clientervaringsonderzoek over 2024 voor de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en Jeugdhulp. Het onderzoek toont aan dat cliënten zowel positieve als kritische ervaringen hebben met de geboden hulpverlening. Voor Wmo geven inwoners aan te k...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%

Document Informatie

Originele titel:

Bijlage 1 RIB 25-541 Uitkomsten Clientervaringsonderzoek 2024

Originele document ID:

7488728

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Zevenaar

9 november 2025 - 9 januari 2026

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.