De gemeenteraad van Hillegom stelt drie verordeningen vast die de rol van de griffier en de werkgeverscommissie actualiseren. Dit is noodzakelijk om te voldoen aan nieuwe wet- en regelgeving. Het voorstel is goedgekeurd in de raadsvergadering van 13 november 2025.
De gemeente Hillegom heeft besloten om de verordeningen die de werkgeverstaken voor de griffier en het griffiepersoneel regelen te actualiseren. Dit omvat de 'Instructie Griffier gemeente Hillegom 2025', het 'Mandaatbesluit werkgeverscommissie gemeente Hillegom 2025' en de 'Verordening op de werkgev...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
-RV Verordeningen werkgeverstaken gemeenteraad.pdf
7414105
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.