Raadsstuk13 november 2025

Vaststellen verordeningen werkgeverstaken Hillegom

Gemeente Hillegom

Korte AI Samenvatting

De gemeenteraad van Hillegom stelt drie verordeningen vast die de rol van de griffier en de werkgeverscommissie actualiseren. Dit is noodzakelijk om te voldoen aan nieuwe wet- en regelgeving. Het voorstel is goedgekeurd in de raadsvergadering van 13 november 2025.

Uitgebreide AI Samenvatting

De gemeente Hillegom heeft besloten om de verordeningen die de werkgeverstaken voor de griffier en het griffiepersoneel regelen te actualiseren. Dit omvat de 'Instructie Griffier gemeente Hillegom 2025', het 'Mandaatbesluit werkgeverscommissie gemeente Hillegom 2025' en de 'Verordening op de werkgev...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

-RV Verordeningen werkgeverstaken gemeenteraad.pdf

Originele document ID:

7414105

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Hillegom

13 oktober 2025 - 13 december 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.