De raad van de gemeente Zoetermeer wordt gevraagd om de lijst van ingekomen stukken van 22 november tot en met 12 december 2025 vast te stellen. De afdoening kan plaatsvinden door de raad, het college of het presidium. Voor alternatieve afdoeningen kan contact opgenomen worden met de griffie.
Het raadsvoorstel betreft de vaststelling van de lijst van ingekomen stukken die tussen 22 november en 12 december 2025 zijn ontvangen. De raad wordt gevraagd deze lijst goed te keuren, evenals de methoden van afdoening: ter kennisname van de raad, door het college, of door het presidium. Indien een...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Raadsvoorstel Vaststelling lijst van ingekomen stukken
7509488
Api.openraadsinformatie.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.