De gemeenteraad van Zoetermeer wordt gevraagd de lijst met ingekomen stukken vast te stellen. Deze stukken worden op verschillende manieren afgehandeld, zoals ter kennisname door de raad of afdoening door het college of presidium. Voor afwijkingen wordt contact met de griffie gevraagd.
In dit raadsvoorstel wordt de gemeenteraad van Zoetermeer verzocht om de lijst van ingekomen stukken van 14 juni 2025 tot en met 27 juni 2025 vast te stellen. De afdoening van deze stukken kan op verschillende manieren plaatsvinden: ter kennisname door de raad, afdoening door het college, of afdoeni...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Raadsvoorstel Vaststelling lijst van ingekomen stukken
6340370
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.