De gemeente Laarbeek werkt aan de verbetering van de dienstverlening om aan wettelijke eisen en inwonersverwachtingen te voldoen. Het Programma Dienstverlening zet zich in voor een herijking van de digitale dienstverlening en het monitoren van klantbeleving. In 2026 wordt een klantbelevingsonderzoek uitgevoerd om processen verder aan te passen.
De gemeente Laarbeek zet zich continu in voor het verbeteren van haar dienstverlening, waaronder het verstrekken van paspoorten en het ondersteunen van initiatiefnemers. Door wetgeving zoals de Wet open overheid en de vervanging van software moet de gemeente zich blijven ontwikkelen en haar processe...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
RIB Programma Dienstverlening
7476268
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.