De gemeente Dijk en Waard werkt aan het verbeteren van de dienstverlening op basis van aanbevelingen van de Rekenkamer. Diverse acties zijn gepland, waaronder een focus op cultuur, klantprocessen en digitale oplossingen. Een klanttevredenheidsonderzoek en bewustwordingscampagnes staan op de agenda voor 2025.
De gemeente Dijk en Waard heeft na de behandeling van het Rekenkamerbericht 'Antwoord op Algemene vragen aan de gemeente Dijk en Waard' concrete acties gepresenteerd om de dienstverlening te verbeteren. Het college is van plan om een Visie op Dienstverlening op te stellen en de dienstverlening te mo...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Memo Opgave Dienstverlening; concrete actie ter verbetering van de dienstverlening
6291458
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.