Raadsstuk24 juni 2025
gemeente dijk en waard Flag

Verbetering van de dienstverlening gemeente Dijk en Waard

Gemeente Dijk En Waard

Korte AI Samenvatting

De gemeente Dijk en Waard werkt aan het verbeteren van de dienstverlening op basis van aanbevelingen van de Rekenkamer. Diverse acties zijn gepland, waaronder een focus op cultuur, klantprocessen en digitale oplossingen. Een klanttevredenheidsonderzoek en bewustwordingscampagnes staan op de agenda voor 2025.

Uitgebreide AI Samenvatting

De gemeente Dijk en Waard heeft na de behandeling van het Rekenkamerbericht 'Antwoord op Algemene vragen aan de gemeente Dijk en Waard' concrete acties gepresenteerd om de dienstverlening te verbeteren. Het college is van plan om een Visie op Dienstverlening op te stellen en de dienstverlening te mo...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Memo Opgave Dienstverlening; concrete actie ter verbetering van de dienstverlening

Originele document ID:

6291458

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Dijk En Waard

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.