Reizigers ontvangen een vergoeding voor het deel van de reis tot aan de treinstoring. NS is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van vertragingen, maar een aanvraag voor een terugbetaling is mogelijk. Bij vertragingen door andere vervoerders geldt dat er geen recht op vergoeding is volgens de NS-regels.
Reizigers hebben recht op een terugbetaling voor hun reis tot het moment waarop de trein is stilgevallen. Dit geldt echter alleen voor vertragingen waarbij de NS-trein minimaal 30 minuten later aankomt dan aangegeven in de jaarplanning. NS is niet verantwoordelijk voor eventuele consequenties van ve...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Refunds for stranded trains | Service and contact | NS
//www.ns.nl/en/service-and-contact/train-stranded/requesting-a-refund
Ns.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.