Na de coronaperiode zijn er verschillen in leerprestaties tussen het primair en voortgezet onderwijs. Het Nationaal Programma Onderwijs beoogt herstel van leervertragingen, maar nuance in gegevens is noodzakelijk. Verschillende factoren, zoals onderwijskwaliteit en sociaal-emotionele ontwikkeling, spelen een rol in deze verschillen.
Het onderzoek verkent de verschillen in leerprestaties in het funderend onderwijs na de coronaperiode, vooral tussen primair en voortgezet onderwijs. De coronapandemie leidde tot afstandsonderwijs en leervertragingen, wat aanleiding gaf voor het Nationaal Programma Onderwijs, dat bedoeld is om met e...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2025-2026
Het verhaal achter de cijfers. Een verkenning van verklaringen voor uiteenlopende leerprestaties in het funderend onderwijs na de coronaperiode
Tweede Kamer
2
-1
None
f281b039-ebc1-44af-a1bf-61b5f2d0efdb
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.