Raadsstuk2 december 2025

Verordening Financieel Beheer Gemeente Staphorst 2025

Gemeente Staphorst

Korte AI Samenvatting

De gemeente Staphorst heeft een verordening vastgesteld voor de controle op het financieel beheer en de inrichting van de financiële organisatie. Deze verordening regelt de rol van de accountant en de verantwoordelijkheden van burgemeester en wethouders. De nieuwe regels zijn van toepassing vanaf 1 januari 2025.

Uitgebreide AI Samenvatting

De gemeente Staphorst heeft op 16 december 2025 een verordening vastgesteld die de controle op het financieel beheer en de inrichting van de financiële organisatie regelt. Deze verordening geeft een duidelijke structuur aan de aanwijzing van de accountant, de uitvoering van accountantscontroles en d...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%

Document Informatie

Originele titel:

Controleverordening gemeente Staphorst 2025

Originele document ID:

7468021

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Staphorst

2 november 2025 - 2 januari 2026

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.