De gemeente Rotterdam stelt een vernieuwde verordening vast voor de werkgeverscommissie, die taken en bevoegdheden rond het werkgeverschap van de griffier, griffiepersoneel, ombudsman en directeur rekenkamer regelt. De commissie heeft onder andere de bevoegdheid om benoemingen voor te bereiden en functioneringsgesprekken te voeren. Deze verordening vervangt eerdere regelingen en treedt per direct in werking na publicatie.
De Raad van de gemeente Rotterdam heeft in een openbare vergadering op 26 juni 2025 de Verordening Werkgeverscommissie Rotterdam 2025 vastgesteld. Deze verordening betreft de instelling, taken en bevoegdheden van de werkgeverscommissie, waarmee verschillende personele taken van de Raad worden gedele...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
[25bb004754] Besluit A over Vaststelling van de Verordening Werkgeverscommissie Rotterdam 2025
6335839
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.