De gemeente Pijnacker-Nootdorp streeft naar verbeterde dienstverlening. Kernwaarden zijn betrouwbaarheid, klantgerichtheid, transparantie en omgevingsbewustzijn. Focust op flexibele, digitale, inclusieve en participatieve dienstverlening.
De gemeente Pijnacker-Nootdorp presenteert de visie op dienstverlening voor de periode 2025-2028, waarbij onder andere betrouwbaarheid, klantgerichtheid, transparantie en omgevingsbewustzijn centraal staan. De gemeente erkent dat goede dienstverlening cruciaal is voor het vertrouwen tussen overheid,...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage 1. Visie op dienstverlening 2025-2028 Betrouwbaar. Begrijpelijk. Betrokken. Bereikbaar
6429101
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.