De Gemeente Gilze en Rijen richt zich op mensgerichte, betrouwbare en toegankelijke dienstverlening. Er zijn vier speerpunten: aandacht voor inwoners, snelle en eerlijke communicatie, toegankelijkheid voor iedereen, en moderne contactmogelijkheden. Deze visie wordt de komende jaren stap voor stap gerealiseerd.
De Gemeente Gilze en Rijen heeft een duidelijke visie op dienstverlening die gericht is op het ondersteunen van inwoners, ondernemers en organisaties. Er zijn vier belangrijke punten waar de organisatie aan werkt: ten eerste, de dienstverlening is mensgericht, wat betekent dat medewerkers tijd nemen...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage 2- Publieksversie Visie op dienstverlening - gemeente Gilze en Rijen 2025
7468688
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.