De gemeente Heerenveen presenteert een nieuwe visie op dienstverlening voor 2026-2029, gericht op transparantie, bereikbaarheid en samenwerking. De visie omvat een strategie voor verbetering en participatie van inwoners en ondernemers. Kernwaarden zijn toegankelijkheid, betrouwbaarheid, eenduidigheid, eenvoud en menselijkheid.
De gemeente Heerenveen heeft een nieuwe visie op dienstverlening ontwikkeld, die van 2026 tot en met 2029 richtlijnen biedt voor de interactie met inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Deze visie is ontstaan uit de veranderende behoeften en verwachtingen van de samenleving en sluit...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
Bijlage 1 - Visie op dienstverlening 2026-2029
6478574
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.