De gemeente Gilze en Rijen streeft naar mensgerichte, betrouwbare en toegankelijke dienstverlening. Digitale en persoonlijke contactmogelijkheden worden gecombineerd om aan de behoeften van inwoners te voldoen. Feedback van inwoners en samenwerking met partners zijn essentieel voor verbetering.
De gemeente Gilze en Rijen heeft een visie opgesteld voor de dienstverlening die gericht is op mensgerichtheid, betrouwbaarheid, toegankelijkheid voor iedereen en het mee gaan met de tijd. Dit houdt in dat inwoners op verschillende manieren geholpen kunnen worden, zowel digitaal als persoonlijk, afh...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage 1 - Visie op dienstverlening - gemeente Gilze en Rijen 2025
7514009
Api.openraadsinformatie.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.