De Zeeuws-Vlaamse gemeenten werken aan drie hoofddoelen voor hun dienstverlening: het verbeteren van werkwijzen en systemen, het ontwikkelen van medewerkers, en het verbeteren van dienstverlening door klant- en medewerkerervaringen. Ze richten zich op een menselijke, kwalitatieve, inclusieve en toegankelijke aanpak. De gemeenten streven naar samenhang en verbetering in hun communicatie en organisatie.
In de Zeeuws-Vlaamse gemeenten is er een visie op dienstverlening opgezet die gebaseerd is op drie belangrijke opgaven. Ten eerste willen zij hun werkwijzen en systemen ontwikkelen door digitale en inzichtelijke bedrijfsvoering te implementeren. Ten tweede ligt de focus op de ontwikkeling van medewe...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Bijlage 1 Visiedocument dienstverlening Zeeuws-Vlaamse gemeenten
6255109
Api.notubiz.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.