De gemeentelijke dienstverleningsvisie van Weststellingwerf richt zich op een wendbare en inhoudelijke benadering van dienstverlening aan inwoners en organisaties. Samenwerking met inwoners staat centraal, met als doel een betrouwbare, duidelijke en betrokken gemeente te zijn. Er wordt ingezet op het verbeteren van communicatie en het efficiënt aanbieden van diensten via diverse kanalen.
De visie op dienstverlening van de gemeente Weststellingwerf legt de nadruk op een voortdurend proces van verbetering en aanpassing aan de behoeften van inwoners en organisaties. De focus ligt op samenwerking in plaats van enkel dienstverlening, met als doel een gemeente te zijn waar mensen graag wo...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage 1 - Herijking visie op dienstverlening
6205575
Api.openraadsinformatie.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.