VodafoneZiggo bevestigt dat het verantwoordelijk is voor de telefonische werving door zowel het bedrijf als de bedrijven die namens haar bellen. In reactie op klachten heeft VodafoneZiggo toezeggingen gedaan aan de ACM om strenger te controleren op naleving van de regels. Het onderzoek van de ACM naar ongewenste telefoontjes is hiermee beëindigd.
VodafoneZiggo heeft erkend verantwoordelijk te zijn voor de telefonische werving die plaatsvindt door haarzelf en door bedrijven die namens haar werken. Dit besluit volgt op een onderzoek van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) naar talrijke klachten over ongewenste verkooptelefoontjes. Als gevolg...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
VodafoneZiggo erkent verantwoordelijkheid voor hele keten van telefonische werving | ACM
//www.acm.nl/nl/publicaties/vodafoneziggo-erkent-verantwoordelijkheid-voor-hele-keten-van-telefonische-werving
Acm.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.