VodafoneZiggo erkent verantwoordelijkheid voor telemarketingactiviteiten, inclusief die van derden. De autoriteit ACM beëindigt haar onderzoek na de toezegging van het bedrijf om de regels strikter te handhaven. Consumenten kunnen enkel gebeld worden als ze hiervoor toestemming hebben gegeven.
VodafoneZiggo heeft erkend dat zij verantwoordelijk is voor zowel de eigen telemarketingpraktijken als die van bedrijven die namens haar bellen. Dit volgt op een onderzoek van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) naar talloze klachten over ongewenste telemarketingtelefoontjes. Als gevolg van deze ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
VodafoneZiggo acknowledges responsibility for the entire chain of telemarketing activities | ACM
//www.acm.nl/en/publications/vodafoneziggo-acknowledges-responsibility-entire-chain-telemarketing-activities
Acm.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.