Ondernemers op de Amsterdamsestraatweg hebben vragen over de voortgang en communicatie na de herinrichting. Belangrijke vragen betreffen het openingsfeest, de jaarmarkt en vergunningen. De gemeenteraad zoekt naar duidelijkheid en betrokkenheid van de gemeente.
De ondernemers op de Amsterdamsestraatweg ondervinden al meer dan een jaar nadelen van de herinrichting van hun straat en hebben daarom meerdere vragen aan de gemeenteraad van Utrecht. Er zijn zorgen over de communicatie met de gemeente, vooral rondom de peildatum voor nadeelcompensatie, het organis...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
SV 2025_119_Zorgen over voortgang en communicatie Amsterdamsestraatweg
6363910
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.