De voorzitter van de Rekenkamer Breda beëindigt per 1 januari 2026 zijn functie. De gemeenteraad wil deze vacature snel invullen, met mogelijkheden voor een reguliere of verkorte wervingsprocedure. Een begeleidingscommissie zal de procedure begeleiden en komt met kandidaten voor de Raad.
Op 1 oktober 2004 heeft de gemeenteraad van Breda een Rekenkamer ingesteld, bestaande uit een voorzitter en twee leden, met ondersteuning van een secretaris/onderzoeker. Sinds de benoeming van de leden in 2024, heeft de huidige voorzitter aangekondigd zijn functie per 1 januari 2026 te beëindigen, w...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2025.11.06 Bijlage 1 Wervingsprocedure lid Rekenkamer Breda
7394762
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.