Raadsstuk6 november 2025

Wervingsprocedure Voorzitter Rekenkamer Breda

Gemeente Breda

Korte AI Samenvatting

De voorzitter van de Rekenkamer Breda beëindigt per 1 januari 2026 zijn functie. De gemeenteraad wil deze vacature snel invullen, met mogelijkheden voor een reguliere of verkorte wervingsprocedure. Een begeleidingscommissie zal de procedure begeleiden en komt met kandidaten voor de Raad.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 1 oktober 2004 heeft de gemeenteraad van Breda een Rekenkamer ingesteld, bestaande uit een voorzitter en twee leden, met ondersteuning van een secretaris/onderzoeker. Sinds de benoeming van de leden in 2024, heeft de huidige voorzitter aangekondigd zijn functie per 1 januari 2026 te beëindigen, w...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Document Informatie

Originele titel:

2025.11.06 Bijlage 1 Wervingsprocedure lid Rekenkamer Breda

Originele document ID:

7394762

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Breda

6 oktober 2025 - 6 december 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.